wat voor een schroef moet in deze magneet?

ik heb een magneet die sterk is en 2 gaten in zitten.
ik wil daar 1 of 2 schroefjes in doen
maar die 2 gaatjes zijn beide niet groter dan een punt van een big pen
misschien een speciale schroef

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Twee mogelijkheden:
1) Je koopt schroefjes die er in passen.
2) Je boort de gaatjes op tot een grotere diameter.
9 jaar geleden
Meet de diameter op. Daan weetje welk diameter schroef je nodig zult hebben. Weet niet waar je het aan gaat bevestigen. In hout ?: Verzonken kopen zo dat het oppervlakte van de schroef gelijk blijft aan het magneet. Metaal?: Verzonken bout, Het zelfde verhaal als hier boven beschreven.